fredag-lördag

Fredag 16/9-11 dag 17

Jag var fortfarande jättetrött idag när jag vaknade. skulle fara på fence patrol med herman, men han var upptagen ett tag och det blev bara 25 minuters irriterande runda då Janni (en liten skit till babian) hoppade runt på oss hela tiden. hatar honom verkligen, men han verkar älska mig vill alltid sitta med mig och mysa eller leka eller äta. Fick sedan rengöra de fyra geopardernas inhängnad och vi försökte borsta dem, men Moritz var inne i deras inhängnad igen (han hoppar över sitt eget stängsel) och de var sjukt spända. så vi gjorde några försökt men efter ett antal rytningar åt oss sket vi i dem. de är sjukt skrämmande på nära håll spec om de är arga, med de oranga ögonen. Gick ut och gick med Zippy en vända tsm Anna från norge efter det. Alltid trevligt. det är faktiskt bara 63 mil till trondheim från umeå. yey. tvättade på lunchen och solade 30min ibrist på annat att göra. fick ha j*vla Janni interaction på em. Han rymde (jagade honom i 30min), han skrek, bet, rivde katarine (inte mig) med mig myste han bara, men jag vill inte ha äckliga han på mig som bara bajsar och kissar på en. Tillslut var tiden slut! Yey. tog emot the newbies och skrämde dem med att babianerna var ute, de stora vilda 63st. hade en trevlig kväll med många samtal.

 

Lördag 17/9-11

Idag fick jag lov att göra food prep på fm. lekte med athena efter det och myste med Herman och Snoopy (två mongooses) De myste faktiskt med en idag. annars är de bara överallt på en och rivs. sedan har alla varit sjukt off idag pga värmen att tanke på typ helg. låg bara och slappade i / vid poolen på em och lyssnade på musik. The newbies blev indelade igrupper, fick två norrmän och sedan började en ny omgång av silent murder och jag blev dödat inom 20 min... ska ha pirattema till middagen ikväll. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!