Lördag

ja, jag vet att jag ligger efter. men det är helt omöjligt och jag vill inte sitta vid datorn så mycket :) vilka läser egentligen?

Lördag 10/9-11 Dag 11

Fick tråkigt nog vara på food prep idag också, men bara på förmiddagen, eftersom det är de nya som ska göra det sedan. det tråkiga med det är bara det att man inte hinner spendera så mycket tid med djuren, själva food prep i sig är inte hela världen, men man känner att man förlorar tid. fick info om den stora "Game Count" som ska äga rum sön-tis 72timmar för det är fullmåne. fick info om de olika djuren, hur man ska räkna och fylla i alla papper. det var kul, intressant och lärorikt. sedan lekte vi lekar med de nya som kommit. de blev även placerade i grupper och vi fick ett bra gäng, förutom en kille som ingenting vill göra. vi oldies fick i uppgift att dekorera bordet till BBQ.n Bäst tema och team spirit vinner poäng. vi hade tema indiana jones och hade en döskalle och en lite hängbro och värsta coola bordet. de andra hade inte gjort någonting spec. YES. flest poäng efter onsdagens Lapa-night vinner man en god frukost på torsdagen. man får även poäng för att stjäla andra lags flaggor och gömma dem. och sjunga sitt lags sång och uppträda och sådant. det är ju hejdåmiddagar på onsdagar. tråkigt nog far jag redan nästa vecka! vill inte härifrån! :( man får även poäng för silent murder (en lek). jag var bbq master och blev sedan dödad av Herman! jag som just kommit på vilken tvilling jag skulle döda!


Kommentarer
N

JAG LÄSER! Och skrattar åt de sista två meningarna i inlägget! Haha! Typiskt du Böni!

2011-09-13 21:24:48
Irina

klart vi läser din blogg!!



du får berätta mer när du kommer hem om vart du varit å så. vi väntar med spänd förväntan på nästa inlägg!!



Kram på dig!!

2011-09-13 21:25:34
Ma

Klart vi läser. Dagens höjdpunkt.

2011-09-13 22:41:25
lisaboman

Jag läser! Fortsätt skriv :D det är så himla roligt att få veta vad du pysslar med där borta!

2011-09-14 07:34:18
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!