Ons-em - torsdag

lapa night var skitkul! vi klädde ut oss till karaktärer från lejonkungen. jag var pumpa. vi gjorde en sketch/uppvisning till låten circle of life. vi lyfte upp en minihund i slutet som simba på ett podium. alla skrattade och det var sjukt roligt. sedan stannade jag och elise kvar och sjöng introt till hakuna matata "när jag var ett vårtsvinsbarn..." pumbas repliker på svenska och timons repliker på norska. sen kom resten in och vi sjöng hakuna matata på engelska. en del andra grupper gjorde några roliga saker, men vi vann allt! hela veckans totala seger och harnas got talent! :) sweet! sen sängen.



Torsdag 15/9-11 Dag 16

Skön natts sömn inatt. vi vann ju så vi fick äta en lapa breakfast i det fina rummet där alla rika gäster äter. Det var fint dukat och fick spec mat som bacon, fruktsallad och crunchy müsli. Sedan hade vi den vanliga hejdåcermonin. jag grät lite när alla skulle fara, för det påminner mig om att jag bara har en vecka kvar, sedan är det jag som ska fara.... sen fick jag fara på Tour! äntligen! det var inga gäster med så vi for bara vi fyra volontärer och vår ledare. Vi matade allt djur, men det är sjukt kul att se alla lejon ryta och alla andra djur såklart och bli sjukt exalterade av maten. fick köra den stora jeepen också en bit då vi skulle mellan vissa låsta grindar. Var sedan inne hos baby leoparderna, athena (geo unge) caracals, tror det är afrikansk vildkatt på svenska.. och sedan till max och moritz (två stora geoparder) .På em fick jag sitta och leka med surikaterna. de är alltid söta att mysa och leka med!


Kommentarer
ma

Vilka upplevelser du får vara med om!!

2011-09-15 20:44:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!