Tisdag

Tisdag 20/9-11 dag 21

Fuck... vaknade upp idag och var lite deppig. Nu är snart denna underbara upplevelse slut. Det är helt underbart här. t.ex. efter frukost så gjorde vi först iordning köttet till de stora djuren utanför farmen, som är med på morgonen Touren. Sedan for vi på en tre timmars tour med rika snofsiga fransmän, men det är kempekul! Vi matade alla djuren och fick höra historien om alla en gång till. Tänk så fantastisk morgon att träffa runt 70 djur. Packade sedan tragiskt nog på lunchrasten och satt en stund med surikaterna. Jag vet inte om jag sa hejdå till dem, kanske, det är helt beroende på vad jag gör imorgon om jag har tid att gå dit en gång till. På em fick jag vara med underbara Athena! Min favorit (bäbisgeopard). Vi lekte en massa. Lekte samtidigt med bäbisbäbisleoparderna genom stänglset och klappade dem. De suger på en finger precis som kalvar gör, fast de är mindre än en vuxen huskatt men har sylvassa tänder. De är sååå mjuka och mysiga. De gör så himla söta ljud också. Har ikväll försökt ta vara på all tid som är kvar spec. med Tina! Nu är det bara en dag kvar efter detta. det suger totalt.. Tina bort iaf i Sverige. Har iaf haft riktigt roligt ikväll. Imorgon ska vi iaf försöka ha en uppesittarkväll för att ta vara på tiden. Kommer sakna mina beloved ones. KRAM!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!